Pai

7 april 2019 - Mae Hi, Thailand

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets gepost heb hier en aangezien ik een lui dagje heb, kan ik net zo goed er weer iets opzetten over afgelopen dagen.

Ik heb een tattoo laten zetten! Een klein olifantje boven mijn elleboog. De sak yant tattoo die ik in eerste instantie wilde, is een beetje gedoe met regelen en plannen, dus besloot ik deze maar te zetten. Ik ben er heel blij mee!

Momenteel ben ik in Pai en dat is echt een leuk dorp in de bergen van Noord-Thailand. Het was ongeveer 4 uur met de mini-van rijden, door allemaal slingerweggetjes in de bergen. Daar moet je een sterke maag voor hebben, maar ik heb me groot kunnen houden. De dag dat ik aankwam in Pai kwam ik Michael(die Amerikaan van de trekking) weer tegen met twee vrienden van hem. Zannon en Ronaldo, twee zuid-afrikaanse homo's die echt super gezellig zijn. Met z'n vieren zijn we 's avonds op stap gegaan in Pai en daar kwamen we 3 Engelse broers tegen. Daar hebben we heel gezellig mee gefeest.

De dag erna heb ik samen met Ronaldo een scooter gehuurd en zijn we richting Lod Cave gereden. Dit was een hele leuke ervaring. Door alle slingerweggetjes door de bergen heenrijden op een scooter die dik 80 km/u gaat. Het is ons niet gelukt om bij Lod Cave uit te komen, maar de scootertocht was het zeker waard!

Afgelopen twee dagen heb ik vooral gechilld met Ronaldo en Zannon, waarna we 's avonds weer uitgingen. Zo' n stadje is dit ook wel. Er is niet heel veel te zien qua cultuur, maar het is echt een feestdorp. Dus daar ga ik ook van genieten zolang het kan. Morgen ga ik waarschijnlijk een dagtour boeken om alle bezienswaardigheden wel gehad te hebben.

Dat was het wel zo'n beetje voor deze keer. Niet zo heel veel meegemaakt qua ontdekkingstochten, maar wel hele leuke vrienden gemaakt.

Xx

1. Nol Daams:
    7 april 2019
    Hai Melanie, prachtig verhaal en mooie foto's. Blijven genieten. Groetjes
  2. Petrie:
    7 april 2019
    Klinkt ook gewoon goed toch😘😘
  3. Helmy:
    8 april 2019
    Gaaf met die olifanten...
    geniet van je avontuur 😘
  4. Maaike:
    8 april 2019
    Wauw.... allemaal erg gaaf... enjoy!!😘